Create your own chat.

دوئل



دلم پره دلم از دنبا پره

الان که اینجام خیلی پره

دنیا نامرده خیلی نامرده

دنیا دلم را شکوند. آتیش زد

هیچکس نمیتونست خنده ی من را کم کنه ولی آدم های اون کردن

خندم را کم کرد و شادیم را غم 

خب باشه حرفی می جنگم با دنیا هم می جنگم

من شهاب پسر آتلانتیس یروزی . یه  زمانی حقم را از دنیا میگریم 

من از دنیا انتقام میگیرم

انتقام

از آدم هاش انتقام میگیرم 

شادیم را ازش پس می گریم

خنده هام را پس می گیرم

 



نظرات شما عزیزان:

masoom
ساعت14:09---21 خرداد 1393
سلاممممممممممممممم
منم دختر فلفلی
لینکت میکنم منو لینک کن
بیا وبم


zahra
ساعت10:15---14 خرداد 1393
لايكككككككككككككك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : شهاب |